Mia Sara Nasuha

Mia Sara Nasuha
I heart you

Tanya ja, saya jawap semua.

Monday, February 1, 2010

Lagi2 cita Fasha Sandha~..



Untuk gambaran lebih jelas, sila klik pada gambar ini..( diambil dari http://beautifulnara.com/..jangan sama saya ea.! )

Fasha Sandha. Satu nama yang sentiasa penuh dengan kontroversi. Kontroversi dengan Facebook I Hate Fasha Sandha, kontroversi gambar mesra dengan bekas suami Nora Danish dan hari ini kontroversi gambar Fasha Sandha hisap rokok. Katanya gambar nie diambil semasa sambutan hari jadi Fasha Sandha.

Kami taknak salahkan Fasha Sandha kerana merokok. Kami pun ramai jugak kawan-kawan perempuan yang hisap rokok. Cuma nasihat kami kepada artis-artis Malaysia nie, kalau boleh janganlah amik gambar time tengah hisap rokok ke, pegang botol arak ke, menari tak ingat dunia ke. Anda tue tumpuan ramai. Jadi berhati-hatilah dengan kelakuan anda.

P/s : Bukan saya yang tulis..saya copy jer dari blog tu.. :) maap ea.! jangan saman saya..!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails