Mia Sara Nasuha

Mia Sara Nasuha
I heart you

Tanya ja, saya jawap semua.

Friday, May 7, 2010

Islam hanya atas nama. huh.! HIPOKRIT.!

Uke..cite ni berlaku kat aku kayh.
That time, aku ngah cari2 kawan kat ms untuk di ADD(biler da boring tuh la keje aku)
then I saw someone yg belu..then aku tekan la ms dye (bukan sebab aku belu ok.! )
aku main2 jer tekan..then aku nampak la kumen2 kat gmbo pompuan tuh.
banyak~~ even mat saleh pown ada.! eeeiiiuuuwww..!
seyes aku geli.! then masa tu la aku ternampak sowg mamat nih..muka cam alim tapi...HARAM..
aish..tak caye.? tape..aku ada bukti..nah tengok..


huuuu..itu mamat..jom masok bab minah plak.

Citer nye tak jauh beza..aku jumpa kat top fren sowg LESbian nih..
tekejut plak aku bila tgk minah bertudung jadi top fren dya.? what.????
perempuan bertudung LES..??? how come.??? dunnoo...oh lupa ka.? DUNIA SEMAKIN KIAMAT DOH.!



Oh ya..then aku jumpa lagi..aish..macam2 aih aku jumpa..
Aku jumpa sowg mamat nih, letak nama dya *** jesus..masalahnya, dya MELAYU, ISLAM dan dya kawan kepada kawan aku.! OMG..sungguh DUNIA SEMAKIN KIAMAT.! dan..dya dengan rela hatinya meletak kan, gmbo dya berKISSING dengan awek dya di ms..WTF.? tapi yg ni aku ta sempat plak na amek screen shot.

P/S : SAYA HARAP ANDA BERTAUBAT.!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails