Mia Sara Nasuha

Mia Sara Nasuha
I heart you

Tanya ja, saya jawap semua.

Friday, June 11, 2010

Malas~

Malas giler r.

Malas nak update blog nih.

Malaz nak guna blogspot.

Malaz bila kena tag. (mcm tade faedah pown) T_T

Malaz giler bila orang tu suwoh kita follow dya. suka hati aku la nak follow kau ke tak. Kalau blog kau best, aku  follow punyer. Ni tak. hUH. =.=

Malas bila tengok orang tu tegedik2. GTH la.!

Malaz biler orang tu desak kita giler2. contoh, "nak no awk boley?" kita tak bagi. mula2 dia buat baik, yg tu tape g tapi esok tu dia mintak lagi. Dah aku kata aku tamaw bagi TAMAW BAGI LA BODOH.! ni yang buat aku naik geram nih.! Tak reti bahasa! Huh.! Maaf terkasar bahasa. =.=

Malas giler bila orang tu kata kita sombong. Hoi.! Maw nya aku tak sombong dengan hang.! asyik2 mintak no aku.! tadak keja lain ka hah???!! huh.! kalau kat myspace plak, asyik2 suwoh aku komen pic hang.! kalau lawa, maw jugak tangan aku nih p komen, ni tak. cam hare g. huh.! maaf, kasar bahasa lagi. =.=

Malas giler bila orang tu hias blogspot dye tuh dengan macam2 benda. Kalau boleh, semua aplikasi dya nak letak. huh.! sakit bijik mata aku je tengok.

Malas giler bila orang tu berlagak tak tentu pasal. Contoh, "blog i dah ade ramai follower, u sikit je? pegi la promote, nanti orang follow r u balik." Ek eleh..suka hati diowang r nak follow ke, tanak ke, itu diowang punya suka hati. Yang kau sibuk apehell? Btw, ni blog aku, bukan blog kau.!

Malas giler biler orang tu asyik post pasal diri dye je. Weh, ko tu artis ke yang nak cite semuanya? Hari aku.....Esok aku....pot pet pot pet~ Nyampah i.! huh.!

Malas giler bila orang tu marah aku. Ahh...aku mintak maaf. Dah, banyak giler dah ni. Thank sebab baca. Ni luahan hati aku sebenarnya. Huhu~ Tata. Salam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails