Mia Sara Nasuha

Mia Sara Nasuha
I heart you

Tanya ja, saya jawap semua.

Tuesday, April 6, 2010

Dasar Mangkuk Ayun..!!!

Ny yang buat darah aku mendidih hingga lepas dari takat didih ny..!!!
Ade ke patut diowang cakap cam tu kat band fav aku..?!!!
Hey, mangkuk ayun ta sedar diri..!! Ingat kaw bagus sangat ke ha sampai na kutuk2 band aku..!!
Macam r kaw bagus sangat..!! Macam r kaw handal lagi kan..!!!
Huh.! kuang ajo tol.!Aku macam nak blasah kaw je..!! Cam nak saman pown ade.!!
Huh.! Korang tengok r sendiri..!! Malaz aku nak kumen banyak2.!!




Berok yang bernama Sukur tu..bagi saya, anda ****..!! salam.!

3 comments:

Jaa News said...

aku benci kaw gler r..!!!!!!!

magickid said...

main kutuk2 lak...........

Jaa News said...

ntah la diowang ny~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails