Mia Sara Nasuha

Mia Sara Nasuha
I heart you

Tanya ja, saya jawap semua.

Friday, April 9, 2010

Sangat Biadap..!!!!!!

Aku kalau bab2 agama ny memang aku sensitif terutama sekali kalau ia melibatkan agama aku sendiri..
Pertama kali aku tengok video ny, aku ingatkan ape..
Rupa-rupanya..
Ya Allah...ta sanggup aku nak dengar dah lepas tu..!!!
Ni kalau aku dapat mangkuk2 ayun ni, memang r..aku ajar cukup2.!!
Menurut sumber, diowang ni orang Iban..tataw la betul ke tak tapi rasanya betul kowt cause tempat yang diowang lepak tu gereja..
Kalau ye pown, jangan la sampai permainkan..aish...aku ta sanggup na cakap r..korang tengok r sendiri..



Sedih aku tengok ade jugak rakyat Malaysia macam ni...emmm...
Diowang ta takut kowt dengan bala Allah..Ya Allah..mintak di jauhkan ini semua dari umat Islam..
Amin~
Moral : Tolong Hormati Agama Orang Lain..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails